• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Facebook problem

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.309
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Jag har anmält ganska många annonser på Facebook som jag tycker är rena rama lurendrejeriet.... Personen på bilderna i annonsen har säkert aldrig godkänt att de får använda deras namn eller bilden i annonsen ..

Här under ser du en typisk sådan

Screenshot_20240516_180209_com.facebook.katana.jpg


Och här är Facebooks svar på min anmälan


Screenshot_20240518_195117_com.facebook.katana.jpg

Men nu börja Facebook ta bort vissa av mina inlägg... Typ denna där jag informerar en person som undrar var man får tag i plasthättor till skruvar...

Screenshot_20240523_083416_com.facebook.katana.jpg


Stämmer detta att detta är skräppost.... Då är många här i Hbk också illa ute....

Var säger ni om detta...
 

Hanza

HBK Medlem
Inlägg
168
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
564
Medlemskap
2024
FB är i mina ögon en av de största nonsens-saijter som finns. Därför har jag heller inget konto där, hade ett tidigare och vet ej hur många raggningsförsök de har gjort sedan jag avslutade kontot permanent. Livet fungerar väldigt utmärkt utan sådan skit.
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.309
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
FB är i mina ögon en av de största nonsens-saijter som finns. Därför har jag heller inget konto där, hade ett tidigare och vet ej hur många raggningsförsök de har gjort sedan jag avslutade kontot permanent. Livet fungerar väldigt utmärkt utan sådan skit.
Nja.... Där håller jag inte riktigt med..
Även om du inte höll dig till ämnet..

För sedan två veckor tillbaks så går det av någon konstig anledning inte att ringa till min mobil... Och det är inte så roligt kan jag säga dig.... Speciellt nu när jag befinner mig i Grekland :yes:;)
Då är det bra att jag kan kommunicera via Facebook eller Messinger med vännerna...
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.309
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Kollar jag sen på Facebook's hemsida om annons regler
Så kan jag bla läsa detta....



Screenshot_20240519_154501_com.facebook.katana.jpg
 
Toppen