• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Face book "rödmarkerad"

Rotax

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
976
Medlemskap
2026
På mailen har det inkommit under två dagar, röd markerade meddelanden från FaceBook, det är både vänförfrågande och meddelande om meddelande. De varnar för röstfiske i en separat ruta. Har inte vågat öppna mailen.
Vad kan det vara för sk-t?

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Face book "rödmarkerad"

På mailen har det inkommit under två dagar, röd markerade meddelanden från FaceBook, det är både vänförfrågande och meddelande om meddelande. De varnar för röstfiske i en separat ruta. Har inte vågat öppna mailen.
Vad kan det vara för sk-t?

Har du skrivit på forumet att du vill gå med i Husbils-vänner på Facebook? S så fall kan du ha fått en vänskapsfråga som du accepterar för att kunna bli intagen i Husbils-vänner!

Monica

Rotax

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
976
Medlemskap
2026

Nej har inte skrivit på Facebook om husbilsvänner, det är en bekant som skickat vänförfrågan.
Jag skrev röstfiske, skall vara nätfiske.
Fick även idag rödmärkt mail-meddelande från Facebook-gruppen.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Är det påhopp? Eller?

Inget som förvånar iallafall...

Vad är Facebook för något, kanske något man äter m. kniv & gaffel Eller?
Mvh.

Du Rolf (Flor), det är ett socialt media där man delar med sig bilder, funderingar, vad man gör för tillfället med mera till folk man känner och folk man vill lära känna...du kan säkert läsa om både mat och dryck på Facebook om det intresserar dig. Är man däremot tyken där så straffar man snart ut sig och förlorar sina "vänner"....

/Annette

Toppen