• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Förvaringshyllor till kylskåp Dometic RMD 8505

linander

HBK Medlem
Inlägg
32
Kommun
Gävle
HBK-Nr
19849
Medlemskap
2024
Har bytt bil och det saknas två av förvaringshyllorna i kylskåpet, Dometic RMD 8505. De i plast med fyrkantiga hål i. Vart kan jag beställa två nya sådana? Har letat på nätet. Finns reservdelar litet varstans men inga ordinarie hyllor.
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.897
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Beställde själv via en firma som säljer campingtillbehör. Du kan säkert göra samma sak hos en tillbehörsaffär som ligger nära dig. Såg att Tumbo i Eskilstuna hade hyllor som lagervara i butiken.

Hälsar Kjell
 

Mårten&Marre

FD HBK Medlem
Inlägg
37
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
16620
Medlemskap
2022
Skriv upp modell och produktnummer samt serienummer som står på id skylten i skåpet och gå till närmsta Electrolux butik, så beställer de hem hyllorna :)
 

linander

HBK Medlem
Inlägg
32
Kommun
Gävle
HBK-Nr
19849
Medlemskap
2024
Tack. Testade att beställa direkt från Dometic, men blev nobbad. Bara via ÅF. Då får det bli så... Apropå priser. Fick ett pris 335kr per hylla av en ÅF som kunde logga in hos Dometic. Antagligen inpris ex moms. Kollade hos en annan ÅF som ville ha 480kr för samma standardhylla. Kostar att ligga på topp...
 
Toppen