• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips Förvaring i garage

CeGeT

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
14749
Medlemskap
2025
Snyggt jobba och hoppas att det passar dina behov! Verkligen ordning och reda . Har under mina 12 år som husbilsägare med tre olika husbilar och olika garage inrett dessa efter familjens behov och har landat i flexibla lösningar där allt kan stuvas om beroende på om tandemcykeln, kajak och övriga cyklar och friluftsutrustning ska få plats. Mitt mål har alltid varit att förvara allt i husbilen och garaget. Jag har gjort av med så många olika plastbacka (från Jula, IKEA, Biltema, Rusta, ÖoB mm) och spräck och gjort sönder dessa i hanteringen/lastningen. Nu tror jag att jag funnit en lösning för mina flexibla behov där jag surrar fast utrustning i listerna med fästöglor. Jag fastnade för Plano Sportmans Trunk 1619 i olika färger för att lättare hitta. Dessa surras lätt fast, staplas på varandra utan att glida och är mycket hållbara. Min fru säger nu att jag har köpförbud när det gäller plastlådor

Bilagor

• IMG_4896.jpeg
    IMG_4896.jpeg
    2 MB · Visningar: 132
Toppen