• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Första aprilskämt?

H

hianders

Guest
Hur många har blivit lurade idag? Än så länge har jag klarat mig men kvällen är ju lång.

Kommer ni ihåg i början av sextiotalet när Kjell Stensson tejpade en nylonstrumpa på den svart-vita tv:n och man skulle få färg-tv genom brytningarna i strumpnätet. Jag var väl tolv år ca och gick på det med hull och hår. Min pappa skrattade så tårarna rann. Stensson förklarade mycket noga att det gick bara med en riktig nylonstrumpa och inget annat.

Glad fortsatt påsk alla!

fru hianders/Inger

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 13050

Guest
Sv: Första aprilskämt?

eller var det inget aprilskämt ?

D

Deleted member 11118

Guest

Nylonstrumpan som hianders nämner gick nog de flesta i sverige på, också undertecknad

F

F.d. 53197

Guest

Vi lurade barnen att Konsum skulle sluta sälja lösgodis (det är inte så bra åtgång på det) och idag skulle man få komma och ta godis gratis, max 2 kg/person. :) Det tog en stund innan de kom på det, men de hann varken dit eller att ringa och tipsa kompisarna, tyvärr...

Toppen