Får man bli förb—d.
Står just nu på Hillerstorp Hamn, en fin ställplats för två bilar.
Tomt när vi kom,strax kom två tyska bilar som tyckte att vi kunde stå 3 st,för i Tyskland behövs inga 4 meter mellan bilarna. Talade om att detta inte är Tyskland. Drog efter en stund. Regnet öste ner och fler tyskar ramla in och insåg att det var fullt. Då detta är en park så kan man ju utan problem parkera på gtäsmattorna. Påtalade detta för dom som kom att detta är nog inte meningen med gräset. Alla drog molokna därifrån utom en som tog ett extra varv och tog sats ut på gräset.
Det ångrar han nog en del,bara ringa bärgare,så han vart nog lite fattigare. Men en del jobb för kommun som får lägga om gräset.
Måste erkänna att lite skadeglädje fanns nog hos oss.
Tänkte att nu kommer nog ingen mer, jodå en Belgare parkerar framför oss på utfarten. Går och pratar med vederbörande, han undrar vad är problemet. Jag påpekar att det bara är 2 platser här,men han säger att i appen står det 8. Säger till han att du kan inte tro på allt som står i apparna. Så jag säger att han borde flytta på sig,han tittar på mig,säger ”have a nice night” drar igen dörren och låser.
Många ger fullständigt f-n i allt.
Undrar om dom gör lika hemma. Tror inte det.