• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Förstöra för oss själva.

Status
Stängd för vidare inlägg.

FURUDAHLS

HBK Medlem
Inlägg
104
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
33721
Medlemskap
2024
Sitter och funderar över att det inte är konstigt att vi inte snart får parkera någonstans. Detta är ett exempel på alla fel. Du får inte ta ut campingsaker på en parkering. Dessutom ställa sina cyklar så ingen annan kommer åt platsen. Obs, detta är inga utlänningar, så dom borde veta våra regler. Ska det vara så jävla svårt och göra rätt. Måste man ta 4 platser för två bilar. Detta är en parkering , inga 4 meter mellan.
 

Bilagor

  • IMG_3394.jpeg
    IMG_3394.jpeg
    750,9 KB · Visningar: 275

Jari.T

HBK Medlem
Inlägg
125
Kommun
Tierp
HBK-Nr
34904
Medlemskap
2024
Parkeringsbolagen räkna det som camping om du sover mer än 1 natt i bilen, inget om att ta fram stolar och bord.
4 Meters regeln gäller bara på camping och inte P-platser. Tillägsskylten i bilden säger 7dygn så allt ser rätt ut om du frågar mig.
Jag är iofs nybörjare med husbil men så har jag fått det förklarat för mig av en P-vakt.
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.740
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
En sak förstår jag inte riktig.... Varför lägga ut det här..?
Hade det inte varit bättre om du/ni pratat med vederbörande...:rolleyes:

Har du/ni gjort det, så kan du/ni bortse från detta inlägg...

Det tycks ju inte kunna upprepas tillräckligt ofta och mycket, vi är ju ganska många tusen medlemmar så spridningen är ju ganska bra,
förhoppningsvis sprider det sig som ringar på vattnet! ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen