• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Försäljning - Rolfs Fordon

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025
En snabb koll på Ratsit.se (https://www.ratsit.se/19871029-Luch...a/FcXeSx61r0RXLEDGLsZYKpO8AAF3cq1L_WzfC249rL0) visar att han är sammanboende med en kvinna med efternamnet Bessik.

Detta efternamn har varit ökänt bland polismyndigheter över i stort sett hela Sverige under flera decennier, och otaliga var de husvagns- och husbilshandlare och -köpare som blivit bedragna av någon medlem av släkten Bessik.

Själv har jag sålt en personbil till en Bessik, och och eftersom jag hade en bekant som var chef på bedrägeriroteln i Malmö visste jag vad jag gav mig in på. Jag tycker synd om den person som några dagar senare köpte bilen av samme Bessik...

Googla på efternamnet så får du många intressanta träffar – inte minst på Flashback!

Pålle

Senast ändrad:

ChristinaE

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
33403
Medlemskap
2025
Tack. Han är nu helt utesluten. Jag svarade honom att visst kan han få sälja min bil men bilen lämnar inte mig förrän pengarna sitter på mitt konto. Han svarade inte tillbaka.

Toppen