• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Förfrågan om motorbyte

F

F.d. 9344

Guest
Bland alla HBK medlemmar bör det finns någon som är bilmek eller har bilverkstad.

Jag vill byta motor i min Fiat Dukato -91 1,9D till en turbomotor antingen 1.9 TD eller 2,5 TD men det bör jag nog diskutera med den som ev. kommer att svara på detta.

Du bör finna inom rimligt avstånd från mig som bor 2,5 mil öster Jönköping 10-20 mils omkrets inget problem. Men om du har "rätt" erbjudande så överväger jag även längre resa, bostaden följer ju med:)
OBS! detta går jag ut med enbart för att "gynna" en HBK medlem finns inte intresse så finns det de som kan fixa detta på närma håll men som sagt jag lägger gärna dessa pengar till en medlem:)

Jag är seriös och det förväntar jag mig av den som ev. svarar på denna förfrågan.

Kontakta mig med personligt meddelande eller telesamtal 0763625071 så pratar vi vidare.
Hoppas det är OK att göra en sådan här efterlysning på forumet annar är det bara för Webbmaster att plocka bort detta.
Vingen3
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen