Hejsan.
Fick ett litet problem natten till Fredag då vi var i Norge.
Har nyligen bytt till en tryckvattenpump och blev tipsad om att kolla
alla slangklämmor noga pga ökat vattentryck.
Det gjorde jag , men inte tillräckligt noga tydligen.
Tidigt på Fredag morgon kl.3,30 så blev det kallt i bilen -1 ute.
Klev ner från alkoven för att kolla, kände då att det var blött på golvet (inge kul sätt
att börja dagen på ).
Såg då att en slang hade släpp. Som tur var pumpen avstängd.
Förbränningsfläkten sitter precis bredvid vattenläckan, så säkring hade gått.
Till saken.
Nu är allt tort men när fläkten är inkopplad så går säkringen direkt.
Kopplar jag ur fläkten så verkar det funka.
Kan man köra utan fläkt ??
Någon som har ett kretskort till fläkten eller en fläkt liggande hemma?
http://www.campnet.se/upload/produkter/fullpost/CGTR34000-55000.jpg
Tacksam för svar då vi ska ut nästa helg
Fick ett litet problem natten till Fredag då vi var i Norge.
Har nyligen bytt till en tryckvattenpump och blev tipsad om att kolla
alla slangklämmor noga pga ökat vattentryck.
Det gjorde jag , men inte tillräckligt noga tydligen.
Tidigt på Fredag morgon kl.3,30 så blev det kallt i bilen -1 ute.
Klev ner från alkoven för att kolla, kände då att det var blött på golvet (inge kul sätt
att börja dagen på ).
Såg då att en slang hade släpp. Som tur var pumpen avstängd.
Förbränningsfläkten sitter precis bredvid vattenläckan, så säkring hade gått.
Till saken.
Nu är allt tort men när fläkten är inkopplad så går säkringen direkt.
Kopplar jag ur fläkten så verkar det funka.
Kan man köra utan fläkt ??
Någon som har ett kretskort till fläkten eller en fläkt liggande hemma?
http://www.campnet.se/upload/produkter/fullpost/CGTR34000-55000.jpg
Tacksam för svar då vi ska ut nästa helg