• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Förarstolsklädsel??

F

F.d. 5769

Guest
Hej
Vi skulle vilja få tips om vart man hittar snygg och funktionell förarstolsklädel till husbilen. Vi har en Frankia byggd på Fiat med Pilot-Comfort stolar. Tacksam för tips!!!!:cool:

Hej från två lyckliga nyblivna husbilsägare.

F

F.d. 53087

Guest
Sv: Förarstolsklädsel??

Tjena.
Kolla med www.pebe.se Dom har formsydda klädslar för olika bilmodeller .Jag har betällt av dem via Svensk Hyttkomfort Laholm.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55379

Guest

På Östgöta camping i Mantorp finns en kille som sydde up mina förarstolar medan vi väntade för ett moderat pris

F

F.d. 5769

Guest

Hej. Tack för återkopplingen. Var inne på Pebes hemsida, men det är en "jungel".:confused::confused: Vilen sorts stolar har ni och vad beställde ni ??? Hej från Creutz

F

F.d. 3297

Guest

Ser stolarna "för djävliga ut" så är nödlösningen
T-shirt på ryggstödet en lyckad lösning till billigt pris.

Är sitsen slut även i fjädringen så kan ett besök med
tumstock på en bilskrot ge intressanta lösningar med
nya stolar.

Själv glider jag numera i Citroen CX-stolar i 22 årig
Ducato.

Det finns några bilder på detta i ett "snöre" om just stols-
byte som kan ge er lite ideer.

Lycka till!

Relax

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2025

Så här gjorde Kicki i vår bil, enkelt och billigt med tyg från "skroten" i Kinna, kunde välja tyg och färgtoner efter egen smak.

Bilagor

• SAM_0234.JPG
    SAM_0234.JPG
    2,8 MB · Visningar: 25
F

F.d. 2621

Guest

Va!? Otroligt - och förmodligen inte sant! Men proffsigt ser det ut! Kommer säkert att betinga ett pristillägg på "ståplatserna" !

F

F.d. 18251

Guest

Hej
Vi skulle vilja få tips om vart man hittar snygg och funktionell förarstolsklädel till husbilen. Vi har en Frankia byggd på Fiat med Pilot-Comfort stolar. Tacksam för tips!!!!:cool:

Hej från två lyckliga nyblivna husbilsägare.

Hej
Jag har klädsel från vår bil, Frankia Ff2 som vi precis har bytt mot en ny med större stolar. Dom är formsydda av PEBE, då vi bor alldeles intill. Dom är i äkta fårskinn och i färg champagne. Ring mig så kan vi prata vidare:
0340-30495
Vilgot

Toppen