• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

För flygentusiaster; En skicklig helikopterpilot!

Sv: För flygentusiaster; En skicklig helikopterpilot!

Jag gjorde "lumpen" vid 2:a helikopterdiv och kommer ihåg när fabriksfolket från Vertol var där och provflög våra maskiner. Det var också imponerande att se. Den som flög denna maskinen var också imponerande (kanske dumdristig).:mcride:

Det finnes en tilsvarende med den norske kystvakt i Nordishavet, større skip og bølger.
For riktig flygning i dårlig vær og grov sjø prøv om dere finner noen av NRK sine filmer med 333 skvadronen sine Sea King under skarpe redningsoppdrag. Det å være redningsmann på de oppdragene er tøffe saker, plukke folk fra båter eller havet i grov sjø krever sitt av hele mannskapet.

330 Skvadronen til gratis nedlasting i full kvalitet

NB Bittorrent format.

Frågan jag ställer mig om han klarar av att hålla sig kvar i den sjögången utan att använda sig av "negativ pitch" innan man har fäst mera stabila förtöjningar.:confused:

Tillbaka
Toppen