• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

För bilintresserade.......

F

F.d. 29783

Guest
Tänkte bara visa att man kan ha roligt utan Husbil. XC70 är en T6 AWD och S80 är en V8 AWD, bilderna är tagna i samband med vinterutbildning för Testförare i Jokkmokk och jag tyckte det var nödvändigt att prova bilarna och isbanan så allt funkar...:tongue: :D :tongue: :D

Hälsningar Jerry

Bilagor

• bresladd2.jpg
    bresladd2.jpg
    463,4 KB · Visningar: 10
  • bresladd3.jpg
    bresladd3.jpg
    510,1 KB · Visningar: 2
  • bresladd4.jpg
    bresladd4.jpg
    567 KB · Visningar: 8
  • bresladd5 copy.jpg
    bresladd5 copy.jpg
    641,2 KB · Visningar: 3
Sv: För bilintresserade.......

Ser väldigt roligt ut, fast jag antar att ni kör dubbat. Då är det ingen sport längre, men bra träning. Detta skulle alla få prova på.
Leffe

Dubbade orginaldäck Nokian Hakka 7, utan dubb går det för sakta :D.

Jerry

Det ser härligt ut fast det är en Volvo ;) så kul kan man inte ha med ESP inkopplat :) .. tom. Regnummret på XC70´n avslöjar att det är kul .

Senast ändrad:

Ungefär så kul man kan ha med kläderna på..;). XC70 går med avstängda system men S80 V8:an körs med DSTC (ESP) inkopplat dock avstängd antispinn. Systemet går då i "Wide slip mode" vilket innebär att bilen tillåter större "avdrift" om trottelpositionen är nära fullgas :tongue:.

Jerry

Tillbaka
Toppen