• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Fårull från pälsfår bortskänkes!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Är det någon som vill ha fårull från finullsfår så finns det för avhämtning i Vallda utanför Kungsbacka. Ullen är av fin sort som lämpar sig för spinning och tovning. Flerfärgad, ljusgrå, svart, brun och röd. Synd att behöva elda upp den annars...

får.jpg

/Ludde

Sv: Fårull från pälsfår bortskänkes!

Hej Ludde!
Elda för allt i världen inte upp ullen! Vi är några vänner i ett folkdanslag som försökt oss på tovning i vinter och tänker fortsätta med detta. Svårigheten för oss har varit att få tag i bra ull så vi vill gärna ha av din ull. Vi är i Kungsbacka med jämna mellanrum och kan då ta en sväng om Vallda.
Hälsningar Gunni

Hej, det är bara att komma och hämta, problemet är att den är i vägen nu, vi ska städa ut ladugården, så vill ni ha den så kom gärna och hämta så snart som möjligt!

/Ludde

Hej!
Vi kan komma imorgon om det är någon hemma på dagen.
/Gunni

Här är någon hemma i stort sett hela dagen, ring innan för säkerhets skull, tel. under min profil!

Välkomna,

/Ludde

Tillbaka
Toppen