Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Får igång lågan på Dometic gasolkök men lågan slocknar när jag släpper på knappen!
Tacksam för råd!
Tack! Ska försöka! Kan en liten luftspraypuff hjälpa?Se etter at en flamme treffer den andre tappen ved siden av brenneren, ikke den som danner gnisten. Mangler det en flamme så trenger en å rengjøre brenneren.
Kolla denna tråd. Samma problemFår igång lågan på Dometic gasolkök men lågan slocknar när jag släpper på knappen!
Tacksam för råd!
Gör ren brännarna.Kolla denna tråd. Samma problem
Laga gasolspis
När man tänder spisen så trycker man in reglage knappen en kort stund. 2 av plattorna slocknar när man skall gör detta. Det lilla kännaren som sitter vid spisens låga som skall reglera detta. Går det att byta dessa? Är det komplicera? Hur gör man?www.husbilsklubben.se
Eller i andra ändan, dvs dålig kontakt vid gasvredetHej
Hade samma problem och fick tips i en annan tråd att lossa på elkabeln under brännaren och sätta tillbaka den.
Fungerade klockrent