Ludde Kuddsson
HBK Medlem
Jag har en marinantenn till mitt mobila internet (Net1), min är några år men liknar den här Panorama Marin antenn 450 Mhz Net1 , men jag har också ett fäste som medger att jag kan skruva fast den på röret till Tv-antennen. Problemet är att när antennen sitter monterad så kommer jag inte in ladan hemma, så jag måste alltså skruva dit den och vice versa varje gång jag ska köra in/ut husbilen hemma.
Nu har jag hittat ett fäste som är till för att sätta fast en enkel lanterna för kajakdäck, och frågan är om det skulle funka att montera fast min marinantenn på? Eller är den för klen, kanske inte klarar fartvinden på husbilen?
Navisafe Telescopic Pole bra pris och snabb leverans | addnature.com
Det jag slipper ifrån är att jag slipper skruva loss antennen varenda gång, men jag måste upp på taket oavsett, men det är ju enklare att bara kunna fälla antennen med ett enkelt handgrepp.
Vad tror ni som är lite insatta?
/Ludde
Nu har jag hittat ett fäste som är till för att sätta fast en enkel lanterna för kajakdäck, och frågan är om det skulle funka att montera fast min marinantenn på? Eller är den för klen, kanske inte klarar fartvinden på husbilen?
Navisafe Telescopic Pole bra pris och snabb leverans | addnature.com
Det jag slipper ifrån är att jag slipper skruva loss antennen varenda gång, men jag måste upp på taket oavsett, men det är ju enklare att bara kunna fälla antennen med ett enkelt handgrepp.
Vad tror ni som är lite insatta?
/Ludde