Sv: Extralysen???
Jag tittade faktiskt på RAZOR idag på Volvo i Skara och jag tänkte vem fa* köper den skiten för strax över 7900:- det var ju dessutom halogen.
Nu vore det ju enklare om du hade en bild på fronten som någon skrev .
på min Pilote 1990 så gick nummerskyltshållaren bort pga. att skylten satt i bara lite tunn plast .
Jag borrade istället hål rakt uppifrån kofångarens plasthölje , sedan var det frigång ner till krockbalken på ca 3 cm och jag borrade med 8 /10 mm i krockbalken beroende på att jag inte kommer ihåg om det var M8 eller M10 .
Där efter tog jag rör som användes som distans på dom 3-4 cm som det var mellan krockbalken och upp till kanten påkofångarens övre kant och var röret 18 mm så borrade jag 18 mm i kofångarplasten så den precis fick plats .
Där efter tog jag dom "U" profilerna som brukar vara som fötter på extraljusena som i mitt fall Bosch Bik Knick runda och släppte ner en nyköpt bult ( den gamla var ju för kort) i profilen som jag sedan ställde på röret/distansen och sedan drog åt med en låsmutter och bricka under krockbalken .
på så sätt blev det stabilt och det såg ut som den U-profilen var dragen rakt i kofångarplasten ..
Sedan när det var stabilt så var det bara montera dit extraljusena och givetvis så Xenonkonverterades dessa med 6000K för att dom skulle få ge skäl till namnet extraljus .
Vill du ha hjälp med konvertering så är det bara höra av sig om intresse finns .
På bilden ser du hur det ser ut , tar mej friheten och låna en audiväns kort som hade samma setup på lamporna .