• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Extra knäck Vattenskada...

F

F.d. 25569

Guest
Sv: Extra knäck Vattenskada...

Nu har vi plockat ihop vagnen, ser ut som ny igen, tack för fint samarbete Micke.
Hoppas ni är nöjda
 

Bilagor

  • WP_001970.jpg
    WP_001970.jpg
    1,4 MB · Visningar: 11
  • WP_001971.jpg
    WP_001971.jpg
    1,4 MB · Visningar: 10

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.614
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Extra knäck Vattenskada...

Imorgon åker pärlan hem igen :)
-----------------------------------------------------------------------------------------

Hej igen Lyset83, jag måste återupprepa det jag skrev när du började skriva om dina vattenskador och problem.... Det löser sig och och när det är klart så blir det ofta bättre än man kan tro när man börjar riva i eländet.
Och det blev det ju absolut.

Grattis till en fint renoverad bil (även om du nu fick "lite" hjälp :D av bussbyggaren för att bli klar).

JANKRO.
 
F

F.d. 25569

Guest
Sv: Extra knäck Vattenskada...

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hej igen Lyset83, jag måste återupprepa det jag skrev när du började skriva om dina vattenskador och problem.... Det löser sig och och när det är klart så blir det ofta bättre än man kan tro när man börjar riva i eländet.
Och det blev det ju absolut.

Grattis till en fint renoverad bil (även om du nu fick "lite" hjälp :D av bussbyggaren för att bli klar).

JANKRO.

Ha ha ha...:twitcy:
 
F

F.d. 19420

Guest
Sv: Extra knäck Vattenskada...

Yes, kanske kommer på någon klurighet och skickar iväg en fråga.
Nu är den förpassad in i vinterförvaring tills i April iallafall :)
 
Toppen