• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Export av husbil ?

F

F.d. 839

Guest
Till alla,

Mycket talas har om import av husbil, for mig ar interesse den andra vagen. varan Belgisk registrerade husbil ar sald, lagstiftningar och annat borjar bli ratt sa tight att det kanske lonar sig att aka runt pa kontinenten i en Svensk registrerad husbil. Har tankt mig nagot i prisklassen 400 - halv mille.

Vet nagon ett par bra adresser i sodra Sverige eller sag t.o.m Stockholm vilket jag kan kontaktera innan jag drar Norr over. Ett stort problem maste kunna losas, namligen att jag inte ar langre mantalskriven i Sverige och saledes har jag ingen adres kvar dar fordonet kan vara skriven pa. Skriva fordonet pa slaktningar kommer inte pa fragan dom ar at helsicke for avondsjuka .. Husbilen ska vara registrerad i Sverige pa Svenska platar och inte export platar for annars blir jag tvunget att rega husbilen inom ett ar i Belgien.

Vet nagon en losning ?
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen