• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Europaresa del 5

Lars S1

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
11519
Medlemskap
2025
Från Zell am See styrde vi kosan mot Carpark Sexten. Secket ställe, lyxigaste ställplats jag varit på. J-Å som är en gourmet hade snart bokat bord på den flotta restaurangen. Vinet till Risotton var dyrt å kyparen påpekade detta, J-Å beställde 2 buteljer a 150 euro stycket, vi delade solidarisk på notan.
I morse drog vi vidare och i skrivande stund befinner vi oss på en väntplats utanför Camping Du Parc i Lasize vid Gardasjön. Fin camping men varmt som attan, 32 grader. Så nu har vi riklig med is i groggarna. Här blir vi 3-4 dagar sedan drar vi vidare.
Imorgon åker kajakerna i sjön. Ja å J-Å med fruar skall delta i ett motionslopp på Gardasjön det vinner vi lätt, italienarna har ju bara spagetti armarna.

J-Å har börjat yra om Turkiet av alla ställen, vi kanske drar dit.
Vi höres.

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen