• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Europakarta att klistra på husbilen ?

F

F.d. 58585

Guest
Hej vi är väldigt nyfikna på om det är någon som vet var vi kan få tag i europakarta som man sedan kan markera vilka länder som man rest till har sett detta på bilar som rullar?
mn+mn undrar

Sv: Europakarta att klistra på husbilen ?

Vi var i Norge för 2 år sedan,jag fotade mycket men kommer inte ihåg vad ställena hade för namn.Så det måste ju vara jättebra.
Det gäller ju i Sverige också någon gång kommer man väl utanför Jönköpings kommun:D/susanne

Hej vi är väldigt nyfikna på om det är någon som vet var vi kan få tag i europakarta som man sedan kan markera vilka länder som man rest till har sett detta på bilar som rullar?
mn+mn undrar

:)Hei.
07.10.2013.
Vi var innom "Camping Nordsee"utstyrsbutikk i Lise-Meitner Str. 5, Itzehoe og kjøpte Europa kart, 34,-E. Det er vårt fjerde kart, alle kjøpt i samme butikk.

Litt på siden, men vi besøkte TUV og kjøpte miljøoblat til den nye bilen på
N 53.54.316 Ø009.29.362 også i Itzehoe. (5 E).

Håper dette kan være til hjelp.

Hilsen Regent.

Bilagor

• NOVA - Spaniatur 2013. 036.jpg
    NOVA - Spaniatur 2013. 036.jpg
    2,1 MB · Visningar: 13
Senast ändrad:

Det her er Låtefoss mellom Odda og Røldal.

Mvh
TerjeM:spinny:

Tillbaka
Toppen