• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Europa SIM-Card

• Startad av Startad av F.d. 58939
  • Startdatum Startdatum
Sv: Europa SIM-Card

Enda skillnaden om man använder fel APN i Italien är att det blir £4 om dagen istället för €2, inte hela världen mao. Blir betydligt värre om iOS inte sätter tethering APN rätt, vilket man inte kan veta förrän efteråt när man kollar saldot.

Ska snart iväg igen en liten sväng, fick en gratiskupong på whisky i bordershop så den måste jag förbi och hämta upp, smålänning som man är, och vidare.

Så hur är statusen nu på Europa-SIM-kortet, är det lönt att fylla på det igen eller kastar jag pengarna i sjön? Fungerar det fortfarande eller är det nedlagt?

Vi laddade vårt kort i början av september och har använt det i Tyskland. Det fungerar precis som vanligt, mycket bra.
Sune och Britt-Mari

Tillbaka
Toppen