• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Eura Mobil Contura 632SB

Inlägg
116
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
774
Medlemskap
2024
Hej!

Har just införskaffat en Eura Mobile Contura 632SB 2005. Var ute på först turen i helgen som var. Bara possetiva upplevelser. Har anmält intresse och betalat in avgifter för att bli medlem klubben men har inte hört något än. Semestertider!
Då min husbil är direktimorterad från Tyskland så har jag bara tyska instruktionsböcker. Är det någon som vet om det går att få tag svenska eller engelska manualer. Gäller både husbilen och bildelen, Fiat.

/Lennart
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.260
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Eura Mobil Contura 632SB

Det går att köpa en instruktionsbok till Fiat som reservdel. Men det är tveksamt om det egentligen behövs. Dumt nog gjorde jag det och fick betala 300 eller 400 kronor för den. En ganska onödig utgift har jag upptäckt.
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Eura Mobil Contura 632SB

MaLen du är medlem nr 774.
Titta under ditt inloggningsnamn där har HBK Intresserad växlat till HBK Medlem.

Grattis och välkommen, nu öppnas fler informationskällor på vår hemsida.
Surfa runt och kolla.
:D
 
Senast ändrad:
Toppen