• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ett Typisk myndighetsförfarande..

Status
Stängd för vidare inlägg.

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.137
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Ja du muskatten, visst är det skönt med en stjälpande hand när man behöver den!
Jadu Kjell.... Vi får se det såhär... Har de nu fått en rolig kväll genom att "sabotera" andras trådar.... Då tycker jag vi skall tycka synd om dem.... Eftersom de har tydligen inget annat nöje inför och under helgen.
Sen finns det också hjälp att söka.... Men då måste man själv inse sina problem... Och det gör ju de allt för sällan...

Önskar alla här på hbk en trevlig helg...
 

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
Ha pålle...Då hoppar du ju bara på en annan stakars medlem.. ..

Men ibland slutar jag skriva.. . Men det hjälper ju inte, för du och de andra som blandar in hbk's forum i era helgnöjen försvinner ju inte bara för att jag avstår ifrån att skriva på forumet...
Får ju skriva en söndag morgon så man inte blir beskylld för att förbikopplat alkolåset. Angående sluta skriva och sabotera andras trådar. Här Dölja reg.skylt skulle du inte skrivet en bokstav ens.
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.137
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Får ju skriva en söndag morgon så man inte blir beskylld för att förbikopplat alkolåset. Angående sluta skriva och sabotera andras trådar. Här Dölja reg.skylt skulle du inte skrivet en bokstav ens.
?????... Fattar inte vad detta inlägg har att göra med trådens rubrik..????

Eftersom du Dethleffskvalite nu har yttrat dig, så hade det varit bra om du hade tagit med resten av tråden också, och inte bara ett förvirrande utklipp....
Läser man den tråd du hänvisar till så var det flera hbk medlemmar som bad om mer information ang den artikeln som du hänvisar till.... Men tills dagen datum har du inte svarat någon :rolleyes:

Så... Att ta ett inlägg ifrån sin helhet (helt annan tråd) och sen försöka skapa misskreditering mot tråd skaparen, visar bara att du är ute efter att skada annan hbk medlem...

Härunder ser du sista inlägget i tråden som du hänvisar till och aldrig svarade på... Precis som när du inte svarade på de andras undran om mer information...

Screenshot_20211128_140453_com.android.chrome_edit_327337128290676.jpg
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen