• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ett stort tack till Gunnar & Marita!

• Startad av Startad av F.d. 8656
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 8656

Guest
Hej på er!

Vi vill tacka så mycket för gästvänligheten när vi var på besök, det var så trevligt! :)

God mat och dryck, både bad i poolen och i jacuzzin, bastu och härligt prat in på småtimmarna.

IMG_1315.JPG

Vill ge Marita extra beröm för det fina trädgården, fylld av både exotiska bär och frukter, olika sorters blommor, vanliga bär och fina kryddor.

IMG_1054.JPG

Lasse var extra impoenard av att Gunnar hade en stålsvarv som han fick låna, jättesnällt av dig Gunnar! :D

IMG_1310.JPG

IMG_1308.JPG

IMG_1337.JPG

IMG_1313.JPG

IMG_1305.JPG

Marita, din bönsallad var bland det godaste jag någonsin ätit, nu blir det mer bönor i salladen vill jag lova! :D

En stor kram till er båda!!!

Sv: Ett stort tack till Gunnar & Marita!

Vi vill osså tacka, vi fick även chansen att smaka på Gunnar och Maritas gästvänlighet för någon vecka sen. Margit blev lite avundsjuk på "källarförådet", tänk att slippa kasta någonting.

Margit o Janne

Sv: Ett stort tack till Gunnar & Marita!

Vi vill oxå passa på att tacka för den gästfrihet som ni bjöd på nu det senaste dygnet.
IMG_3026.JPG
Man trodde nästan att man kommit till Medelhavet, man kunde inte tro att man befann sig mitt på ett industriområde i centrala Malmö.
IMG_3009.JPG
Det är kul att träffas så där spontant över en god bit mat, timmarna bara rusade iväg och plötsligt var kl 02:30.
Bara att krypa ner i bingen för att stiga upp några timmar senare och få en rundtur i en vad jag tror den största källare inom HBK.
IMG_3021.JPG
Här fanns det nog allt man kan behöva för att fixa i stort sett allt som behöver fixas.
Det tom stog en SAAB Sonett mitt på golvet.

Ett tack även till Michael o Annikka för det goda fikabrödet ni hade med er på snabbvisiten.

Tillbaka
Toppen