Tommy Dynér
FD HBK Medlem
I fredags publicerade jag artikeln, Att sälja sin husbil som bl.a. tog upp problematiken med sälja husbilen privat.
Men så ser jag idag i Teknikens Värld rubriken, ”Så ska begbilsaffären äntligen bli enkel och trygg.
teknikensvarld.se
Det kanske är i den nya moderna digitala tekniken som vi finner lösningarna till enklare, tryggare och billigare sätt att sälja våra husbilar privat i framtiden.
Låter andra bedöma hur realistiskt den presenterade modellen är, men spännande är det.
Tommy
Men så ser jag idag i Teknikens Värld rubriken, ”Så ska begbilsaffären äntligen bli enkel och trygg.

Så ska begbilsaffären äntligen bli enkel och trygg
Många har försökt göra den privata begbilsaffären tryggare, säkrare och mera begriplig. Men det är fortfarande många som undviker att sälja eller köpa en lite dyrare bil privat. Det vill den nya tjänsten på blipp.se ändra på. – Marknaden och tekniken är mogen för framtidens bilaffär, säger en av...

Det kanske är i den nya moderna digitala tekniken som vi finner lösningarna till enklare, tryggare och billigare sätt att sälja våra husbilar privat i framtiden.
Låter andra bedöma hur realistiskt den presenterade modellen är, men spännande är det.
Tommy