• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En hälsning

F

F.d. 52909

Guest
Hej alla....vår tripp fortsätter i sakta mak med fortsatt härligt väder, just nu är vi i Tosteberga hamn, HBK 107 är också här.

Skickar med ett foto från två som inte ville vara med på bild (Brömsebro) o ett från Tosteberga.

Ha det bra o må solen skina på er...:D

Bilagor

• sem-07 024-500.jpg
    sem-07 024-500.jpg
    34,2 KB · Visningar: 172
  • sem-07 055-500.jpg
    sem-07 055-500.jpg
    19,7 KB · Visningar: 172

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2025
Sv: En hälsning

:cool: Mysiga bilder Pecka, hur går det med fisket???, blir dä nån andra vers eller??.
vore kul att få se fotoramen ifylld med en riktig baddare på sisådär 1-20 kg.
Och du mörtar räknas INTE som fisk.
PS ha en fortsatt bra semester, och glöm inte bort att njuta mens ni lever vidare, vi syns snart för att återuppta tjatet om fiskefångster.

DS hälsa andra hälften så gott. ;)

F

F.d. 52909

Guest
Sv: En hälsning

Tackar...det ska jag göra, vi njuter för fulla muggar o har det bra här bak i bilen. Sitter just nu o sörplar på en whiskey med cola :swoon: (vet, låter skitäckligt men har druckit värre saker) o Annette sitter o läser en deckare.

Ha det gott o hälsa multiverktyget...o så är det väl dags för er o tuffa neråt snart ?

Toppen