• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En Grus Grabb mindre!!

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: En Grus Grabb mindre!!

Vi känner med er och vet vilken saknad det blir när en hundväns liv tar slut. Bonzo ger en sista hälsning till Hampus Vov vov.

Kerstin, Sven-Åke & Bonzo

F

F.d. 55415

Guest

Beklagar Er sorg!
Själva har vi den tunga dagen framför oss i morgon när vi ska ta farväl av vår collietik Bella 11år 7 mån. Det var en tung promenad ikväll.:(

H

hianders

Guest

TåliLarsson - tänker på er under dagen!!

fru hianders/Inger

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Beklagar verkligen...såå tråkigt att höra om Hampus.......vet hur det känns.......finns inga ord....

kramar på er från Lotta & stefan & Iza

H

hianders

Guest

Tack Lotta o Stefan!! Ja, Lotta, det var ju din Hampus lite också :)

Kram
Inger & Hasse & Grabbarna

F

F.d. 55415

Guest

Tack alla för Era tankar, nu är det gjort.
Inte min mening att inkräkta på trådskaparens sorg, men jag förstår hur det känns.
Kram/Inga-Lill

Tony o Tina

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1268
Medlemskap
2028

Vi känner med Er. Hampus satt i mitt knä på en av våra träffar. Han var jättegullig. Man får en liten tanke då våra Frasse är snart 15 år.

H

hianders

Guest

Tack Tony o Tina! Hampus var otroligt social och älskade att bli ompysslad och sitta i någons knä. När vi var i Karmansbo 2009 ville han inte gå med hem utan sitta kvar i ett knä och då tyckte någon i sällskapet att han kunde stanna kvar där, "lite svinn får ni väl räkna med - ni har ju så många" :)))

Em mycket mycket speciell Grus Grabb!!

Inger

Maggan o Åke

HBK Medlem
Kommun
Gagnef
HBK-Nr
1409
Medlemskap
2025

hej inger o hasse
har tänkt på er sedan jag fick reda på att hampus skulle få gå vidare. det var ju inte så länge sedan vi fick ta det beslutet själva.
maggan o åke

Toppen