Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
... slangen han bara stängde som gick nedåt i bilen, hade den ingen funktion?
Morning alla
Jag köpte den från Danmark.
Kronjyllands Camping & Marine Center A/S
Grenåvej 29 – 31, DK-8960 Randers SØ
Pris runt 3000kr.
MVH KEJO
Morning alla
Jag köpte den från Danmark.
Kronjyllands Camping & Marine Center A/S
Grenåvej 29 – 31, DK-8960 Randers SØ
Pris runt 3000kr.
MVH KEJO
Tackar. Var just på väg att köpa ett 2 stycken. Det blir till att leta vidare.
Bennie
Alla tidigare omdömen om denna heat 1500 har bara varit positiva ang både fläkt och effekt vad hände? Har du stor bil? hur har du placerat den?
Hejsan, det man får ta med i beräkningen är ju att allt i husbilen inte bara kanske 35m³ luft skall värmas upp från några grader utan också kanske 2ton av husbilens trä och metall som fungerar som kylelement innan uppvärmningsfasen är över och endast underhållsvärme behövs för att hålla tempen.
Om utgångspunkten vore en normal innetemp så skulle nog värmen räcka för att underhålla den tempen.
Det är som att åka till sommarstugan på fredagskvällen på vintern och sätta på värmen. Framåt söndagskvällen när man skall åka hem så är husväggarna m.m. uppvärmda och det börjar bli skönt i huset.
(Fast fläkten verkar ju för klen i alla fall.)
M.v.h. JANKRO.