• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elmia 2023

Leif Edström

HBK ordförande
Inlägg
3.699
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2024
Nej vi har inga platser på mässcampingen i år om det är det du menar.

Vi har haft problem de senaste åren att få alla platser sålda. Vi har även talat med arrangören om att få en bättre plats för våra medlemmar då vi är Sveriges om inte Nordens största klubb för husbilar. Men tyvärr inte nått någon framgång. Då det dessutom är en stor kostnad för klubben har styrelsen beslutat att inte ha någon mässcamping i år. Vi fortsätter dock förhandlingen med arrangören så får vi se vad som händer till nästa år.

Vi deltar däremot som vanligt med en monter på mässen, dit våra medlemmar gamla som nya är hjärtligt välkomna.

/Leif
 

kurtmo

HBK Medlem
Inlägg
239
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
12092
Medlemskap
2024
Nej vi har inga platser på mässcampingen i år om det är det du menar.

Vi har haft problem de senaste åren att få alla platser sålda. Vi har även talat med arrangören om att få en bättre plats för våra medlemmar då vi är Sveriges om inte Nordens största klubb för husbilar. Men tyvärr inte nått någon framgång. Då det dessutom är en stor kostnad för klubben har styrelsen beslutat att inte ha någon mässcamping i år. Vi fortsätter dock förhandlingen med arrangören så får vi se vad som händer till nästa år.

Vi deltar däremot som vanligt med en monter på mässen, dit våra medlemmar gamla som nya är hjärtligt välkomna.

/Leif
Ok. Svaret helt rätt på min fråga. Jag tror att om det ska vara grupp så måste det vara klart och bokat innan 1-biljetterna släpps i Februari. Där gäller det att hänga på låset.
 
Toppen