• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elitserien

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Elitserien

nu har ju inte VF nåt kaffe,,men en liten kaffehalv bjuder dom säkert på när signalen gått,,ock de har den ju ,,
om man går in på hockyförbundets hemsida så kan man läsa W-O,,på alla andra lag,,
ja menar,,alla kan ju inte heta Walter Olofsson:D

:rolleyes: Undrar vad VF har i den andra halvan jag :D :D
 
F

F.d. 55374

Guest
Sv: Elitserien

En sak kan vi väl vara överens om att Gävle ligger hästlängder före Karlstad både när det gäller hockey och kaffe.
Tommy R
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Elitserien

ja tror på en blandning,,90--10,, alltså tio procent kaffe:D

Då förstår jag, vi gävlebor har inte fattat att man ska ha roligt först och tänka på guldet sen, får tänka om lite där och koka mig en körv och späda annorlunda med sprattelvattnet denna säsong.
Kan bli en rolig och trevlig hockeysäsong :D:D
 
T

Teddi

Guest
Sv: Elitserien

jaha pelle-comp,,nedsläpp kl1901 idag,,ock elitserien är färdigspelad eller????:D:D
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Elitserien

Då är det strax dax alla GOA Gubbar och Tanter,

Får tyvärr inte se något idag pga nattarbete så det blir att sitta i trucken och bita på naglarna i afton, säger bara lycka till och må bästa laget vinna. ;)

Blir en tur med husbilen i helgen först till Mariefred sen funderade vi på Trosa funkar den ställplatsen än eller?

Vi vänder efter det blickarna mot norr och åker hem till Gävle där arbetet väntar igen.

Brynäs försvarar Guldet !!!!!!!:D:D
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: Elitserien

Färjestad ser starka ut men det gör flera lag Tex HV
Men det är ju ett par till som kommer att vara med.
Men kul att det har dragit igång nu.
FBK tar guldet.:music-icon:
 
F

F.d. 1256

Guest
Sv: Elitserien

120912_barometersplash.jpeg
 
F

F.d. 1286

Guest
Sv: Elitserien

Hockey är bara ette enda stort flipperspel - det kan gå hur illa som helst. Tränarna, ledarna, spelarna och inte minst publiken blir helt lurade och "förstår ingenting" varför laget ena dagen vinner med 4-0 för att nästa dag förlora med samma siffror.

Ett hafsspel som med så långa klubbor, trång yta och spelare som bara orkar 40 sekunder för att sedan åka och byta är väl inget att bry sig om.

Kaffe kan jag dricka hemma ller på bandyplan.;)
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Elitserien

Med några avdankade spelare från Luleå tar Brynäs poäng borta mot HV som vann i förlängning det ser lovande ut för Bif i år igen.

Brynäs -Frölunda i final :D :D
 
T

Teddi

Guest
Sv: Elitserien

du e för snäll pelle,,ja tror att frölundas a-lag spelar final mot deras eget b-lag,,så bra e dom:D sen lockout i USA,,alla får ju inte spela för VF,,fastän dom vill det:D:D:D
 
Toppen