• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elitserien

Sv: Elitserien

idag bjuds de på gratishockey,,TV 4,

skellefteå--frölunda

endast för icke licensbetalare,:D:D

Synd på småkronorna bara silver men SAIK räddade dagen, go´gubbar var väldigt bleka i dag, bra målvakt men i övrigt ganska svagt. HEJA SAIK!:spinny::dog:

2-6 lite tennissiffror nu kommer vi starkt, någon som vet hur det gick för Skellefteå?, spelade dom tennis med:D
Håååååveeeeeee

Hade Lars

Heja Brynäs ! Men nu får dom ta och börja spela hockey! Dom har ju tyvärr inte varit så där jättebra hittils men dom kommer!:yes:

Ingen superbra match i går av SAIK men 3 p ändå. Nu på lördag stundar avgörandets minut mot HV, blir säkert en tuff och hård match, klart man håller ju tummarna!:dog:

Kl 19.00, Fbk - Rögle. Tänk om........................ Jag skulle bli så glader:)

Bilagor

• 100_3013.JPG
    100_3013.JPG
    2 MB · Visningar: 0
Tillbaka
Toppen