• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

elitserien

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.532
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: elitserien

Kaffet var beskt igår. ;)
Får hoppas på ett gott Lila kaffe i morgon. :D
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

Kaffet var beskt igår. ;)
Får hoppas på ett gott Lila kaffe i morgon. :D[/Byt märke på kaffet .man kan jämföra kaffe med vin bättre det är , godare smakar det:dog::dog:

en börjer änne bli lite nervöser moffas,,en blir lite oroli att du känner för sola i kalsta:twitcy:,

ja trodde du va en goer gubbe,men,,ja veter att du e de,,kanske de va lite på dialekta när ja treffe dej sisters,, men de gör inga,,huvusken att sola skiner i kalsta:D, faffas,,ja tror änne på lite messmör,,hejsan pelle-comp..ja håller tummere,,:)
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 50209

Guest
Sv: elitserien

:twitcy:
attachment.php
:twitcy:
Troligen så slipper de Rögle .
 

Bilagor

  • DIF Allsvenskan.jpg
    DIF Allsvenskan.jpg
    42,2 KB · Visningar: 172
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

läkerol?? kommer inte de från gävle???

mycke starkt,,en tv-licenserad adrenalinupplevelse:D,,

stort grattis till dessa ungdomar från gävle,,,teddi,,
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

läkerol?? kommer inte de från gävle???

mycke starkt,,en tv-licenserad adrenalinupplevelse:D,,

stort grattis till dessa ungdomar från gävle,,,teddi,,

De kom från Gävle Teddi numera nedläggning från 2014 om det får rulla på så länge,
undrar vad Läkerol Arena kommer att heta.
Ett hett tips :D Gevalia Arena, annars gjorde småttingarna dom i 4:de kedjan en
riktig kanonmatch där har vi i Gävle nästa gäng ungdomar som ska hålla oss kvar i toppen.
Det är nära nu. :D :D
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

pelle,,,en drömfinal,,brynäs--aik,,kan mycke väl bli så,,

efter V-F blev fråntagna guldet så e de ju min förhoppning,,:) men nu ska dom överklaga till svenska puck--knäskyddsföreningen,,en trappa ner i frölundaborg,,de e visst anmält till #sedlighetskommiten# också,,:D:D:D
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: elitserien

Ja 3-1 i matcher är tufft det är helt säkert om nu FBK åker ut på Tisdag låvar jag att hålla på Brynäs i finalen.
Men det sista som lämnar mäniskan är hoppet så än lever liket.
Så om det blir 3-2 så blir det marigt.
Otroligt starkt av gnaget att bita sig fast kan bli 7 matcher där.:music-icon:2179
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

Ja 3-1 i matcher är tufft det är helt säkert om nu FBK åker ut på Tisdag låvar jag att hålla på Brynäs i finalen.
Men det sista som lämnar mäniskan är hoppet så än lever liket.
Så om det blir 3-2 så blir det marigt.
Otroligt starkt av gnaget att bita sig fast kan bli 7 matcher där.:music-icon:2179


Ja man vet ju hur det gick för HV :yes:, så länge det finns speltid kvar ska man nog inte tjoa för mycket :D men knattarna fixar detta hoppas jag.;) :D
 
F

F.d. 30092

Guest
Sv: elitserien

Har hört att Brynäs inte kan spela en ev final. Dom ska ner till Italien och visa lagen i serie A hur man FILMAR till sig fördelar, dom lär vara avundsjuka där nere. SAIKs Goran ska vist med också.
:twitcy:
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

Har hört att Brynäs inte kan spela en ev final. Dom ska ner till Italien och visa lagen i serie A hur man FILMAR till sig fördelar, dom lär vara avundsjuka där nere. SAIKs Goran ska vist med också.
:twitcy:

:music-icon::music-icon:hey jo dont be afraid:music-icon::music-icon: våran goe gamle målvakt,,,:D:D
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

Har hört att Brynäs inte kan spela en ev final. Dom ska ner till Italien och visa lagen i serie A hur man FILMAR till sig fördelar, dom lär vara avundsjuka där nere. SAIKs Goran ska vist med också.
:twitcy:

Ifs såg jag kanske fel men visst hade Brynäs 4 spelare samtidigt i utvisningsbåset det lär du aldrig få se FBK:are göra inte så länge glappkäftarna styr över domarna. :D:D

Tur dom inte har en wallinare i laget, finns risk att barnafödandet upphör i gävleområdet om han tänker spela fler säsonger som han sprätter omkring med klubban i skreven på motståndarna. :twitcy::twitcy::twitcy:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 30092

Guest
Sv: elitserien

Tycker denna bild säger sanningen?
 

Bilagor

  • DIF.jpeg
    DIF.jpeg
    24,8 KB · Visningar: 94
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

ja säger desamma åke,,stort grattis till pelle,,solidariteten flödar:) antingen en macka med messmör,,eller en körv mä brö,,
 
Toppen