• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

elitserien

F

F.d. 30092

Guest
Sv: elitserien

Jag har ett system som jag har bokfört en länge tid, det stämmer offtas. AIK - Luleå såg jag efter 10sek att AIK skulle vinna och så blev det. Nu Frölunda - BIF så efter 15 sek såg jag att BIF vinner denna kamp. oftast stämmer det men ibland blir det ett X. I VM et ska jag spela på min ide och se hur det går. Det är ju bra ods efter spelet startat.

Vi får väl se. Jag håller på Frölunda och deras goa gubbar :spinny:
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

Frölunda - Brynäs 0-5,, 1-3 i matcher.
Känns som det är över nu för Göteborgarna, nu kan alla goa gubbar köpa körv och glo på tv när Brynäs vinner Guld :D:D

//Pelle

Glömde lägga till, underbart Hv tvåla till Färjestad på bortaplan hoppas dom vinner resten oxå. Grattis alla HV:are
 
Senast ändrad:
F

F.d. 55370

Guest
Sv: elitserien

BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS Göteborgare rensar fisk å heter Glenn:music-icon::music-icon:
 

schmid

HBK Medlem
Inlägg
1.902
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: elitserien

Nu ser det lurigt ut för Frölunda......:oops:

Vi får hoppas det ordnar sig på söndag, annars får vi hoppas på nästa säsong!!!!

Go Go Frölunda........ Nu håller vi tummarna!!!!!
 

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: elitserien

Det är bättre att vinna i kvalspelet än förlora i slutspelet :blabla:

/Bosse
 

Bilagor

  • images_dif.jpg
    images_dif.jpg
    12 KB · Visningar: 119
H

hianders

Guest
Sv: elitserien

Vad tyst det blev från västkusten och Karlstad!!! Hände det något igår kanske?!!
:wideeyed:
Inger

PS Min bror är ständig medlem i laget fr Gävle så jag ringde honom igår och grattade DS
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

Vad tyst det blev från västkusten och Karlstad!!! Hände det något igår kanske?!!
:wideeyed:
Inger

PS Min bror är ständig medlem i laget fr Gävle så jag ringde honom igår och grattade DS



inger,,ja trodde han va aktiv i laget?,,men,,nu ska ju matchen spelas om,,vilken tur,,brynäs hade ju vänt på målet:D:D
 

UffeO

HBK Medlem
Inlägg
1.500
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
5239
Medlemskap
2024
Sv: elitserien

hej alla hockeydårar:D idag drabbar dom två bästa lagen samman:)

västra frölunda--växjö lakers tror ja dom heter,,tommi kallios gamla mot dom nya,,

tv4-sport kl,19-00

skynda er nu att betala tv-licens,,bara denna match är värd de dubbla:D


jaha,,då va de överstökat:)


Vidga dina vyer :yes::wideeyed:
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

oj första inlägget,,tackar--tackar,, goa gubbar:D:D

lycka tell åke,,de e nog kört för världsmästarna från göteborg:wink:
 
Senast redigerad av en moderator:

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.543
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: elitserien

Puhhhh

Var ju tvungen att dränka sorgen igår, så det blev en slö morgon idag.
Det såg riktigt bra ut när FBK gjorde 2 snabba mål och gick upp i ledning. Men sen hände något........:(:oops:

Vi tar nya tag i morgon i JKG, men det känns som det är fördel HV nu.
 

hanhals

HBK Medlem
Inlägg
90
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
3084
Medlemskap
2024
Sv: elitserien

nämen moffas då,,3 mil till scandinavium,,60 mil till gävle,,en ynka mil till mej:D:D faffas,,
60 mil känns inte så långt nu, tänk vad fort allt kan ändras bara för några puckars skull. Men jag bryr mig inte så mycket, jag väntar att gräset skall bli grönt, så änglarna kan spinga in på nya gamla Ullevi Vilket år 2012 kan bli Guld till både Brynäs o Blåvitt:dog::dog:
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

Då fårstår jag:dog::dog: att du är lite tete, du äter messmör

moffas,",teti,",vet la dö,,götebösska,,men,,man blir de med tiden,,när man hela tiden har varit trogen V-F,,:)en har vat me sen blome-sura-pelle-ulf sterner,,förresten,,de va väl owe sterner också har ja för mej,,

goa tider--goa gubbar,,:p: faffas


stort grattis till AIK,,dom gjorde de igen,,SEMI,,hoppas att dom tar allt de i så fall,,har nån bekant ifrån öster,,:D
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen