• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

elitserien

Sv: elitserien

Men herregud gubbar o gummor!!!

I den här klubben (HBK) heter väl farmarlagen bland annat: Adria, Pilote, Bürstner, Dethleffs, Frankia, Knaus, Rapido, Kabe, Carthago mm mm.

Mvh
larsemil

vet ni...har följt denna tråd lite på lagom avstånd, tills nu när jag hörde brynäs. mr andersson påpekade ju ett självklart konstaterande.

Brynäs är bäst....så vad snackar vi om ?

Minns när farsan släpade mig till gavlerinken på 60 o 70 talet, fick se bröderna salming spöa skiten ur bröderna abrahamsson i leksand, såg tord lundström, håhan wickberg, virus lindström lira pucken som den ska o inte som nu låta snurra den en kvart bakom kassen innnan man kan spela upp.

bättre förr eller...?
:blabla:

Tack Brynäs för en bra match. Vilken känsla att lästa elitserietabell SAIK i toppen med 74 poäng med 5 poängslucka till 2:a Brynäs, man blir så fantastisk glad som SAIK:re. HEJA SAIK!!!:applaus:

Är det någon som har använt appen Elitserien?

photo-746123.jpg
photo-743699.jpg

photo-742836.jpg
photo-741622.jpg

Jag följer inte Elitserien personligen men snubblade över appen och blev imponerad.
Särskilt att man i efterhand kan se "highlights" på video.

mzl.papkgfmn.320x480-75.jpg

mzl.vzearmsk.320x480-75.jpg

Hej

Appen är säkert bra o fin.
Men tyvärr har det inte funnits många "highlights" på dom sista 4 omgångarna. :msn_embarrassed: :msn_embarrassed:

Vi får hoppas att tränarbytet kommer att förändra inställningen och resultatet till det bättre.

Hallå där i Skellefteå!
Passa er för Luleå, vi gnetar på och tar poäng fastän vi inte har
fullt lag pga skador.Snart hella styrkan OK,då blir det åka av.
Hälsn LuleHockey

Tror nog att Frölunda vill ha ett ord med i laget!!!:bock:

Eller vad tror du Teddi:quest:

Ha det gott!

Tillbaka
Toppen