• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elhissar

mattssonlg

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
6446
Medlemskap
2025
Har en Eura mobil integra -05 som fönsterhissarna inte fungerar på någon sida. Har kollat att säkringar är hela. Ström finns till knapparna på dörrarna?

Camprob

HBK Intresserad
Kommun
Jönköping
Har en Eura mobil integra -05 som fönsterhissarna inte fungerar på någon sida. Har kollat att säkringar är hela. Ström finns till knapparna på dörrarna?
Hej, hänger på denna tråden. Jag har samma fel på min Eura mobil 2004 med Fiat Ducati bil. Plötsligt slutade båda elhissarna och centrallåset att fungera. Det tickar i reläboxen men inget händer, alla säkringar är hela.

Camprob

HBK Intresserad
Kommun
Jönköping
Hej, hänger på denna tråden. Jag har samma fel på min Eura mobil 2004 med Fiat Ducati bil. Plötsligt slutade båda elhissarna och centrallåset att fungera. Det tickar i reläboxen men inget händer, alla säkringar är hela.
@mattssonlg , Nu har jag löst problemet på min bil. Det var en säkring som sitter över bilbatteriets pluspol som var trasig Det sitter som en brygga där med 3 huvudsäkringar, inte helt lätta att komma åt. Du måste skruva loss batteriet först. Det är den som är på 80A som styr elhiss-motorerna och centrallåset. Lycka till !! // Robert

Toppen