• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elgiganten

Sv: Elgiganten

Kolla även på bilskrotar. Jag fyller mina flaskor på skroten i Hässleholm. Finns en skrot i Visby som säljer billigt. Gäller både flaskor och gasol. Kolla bara så flaskan är kollad de senaste åren.

Inköp i Hässleholm eller Visby verkar lite kostsamt om man, som frågeställaren, bor i Gävle. (Speciellt om man ska ta husbilen med till Gotland.)

Tycker att ringa bilskrot var ett bra tips av Kenth, finns skrotar i dessa områden oxå så tack för tipset Kenth.

/Pelle

Enligt Elgigantens hemsida: "Propangas finns att tillgå i följande butiker: Arnäsvall, Askim, Avesta, Bollnäs, Borås, Eskilstuna, Halmstad, Hisings Backa, Hudiksvall, Järfälla, Jönköping, Karlstad, Kristianstad, Kungens Kurva, Kungsbacka, Linköping, Luleå, Ludvika, Lyckeby, Motala, Nacka, Norrtälje, Nyköping, Skogås, Skövde, Strängnäs, Sundsvall, Trollhättan, Täby, Uddevalla, Umeå, Uppsala, Valbo, Västerås, Växjö, Ystad, Ödåkra-Väla och Örebro" 3:e bytet gratis.

Hittar dock inget pris.

Hälsningar/Hike

Elgiganten Gävle 445kr.

Plantagen har byt 2 pc10 för 445kr och få den 3:e gratis blir 299 kr kollade i Gävle efter tips av ClasB

/Pelle

Förbruker inte mycket gasol, en PC 10 per år cirka, bytte påElgiganten Linköping i oktober, 255:- tog de då,
fick dessutom ett klippkort där jag får tredje flaskan gratis, hoppas det gäller när det blir dax nästa gång
:)

Förbruker inte mycket gasol, en PC 10 per år cirka, bytte påElgiganten Linköping i oktober, 255:- tog de då,
fick dessutom ett klippkort där jag får tredje flaskan gratis, hoppas det gäller när det blir dax nästa gång
:)

Så var det oxå i Valbo på Elgiganten ringde dit och fick svaret 445kr vid inbyte gällde nu och inget annat erbjudande, kanske pratade med fel kundmottagare får nog forska vidare och åka dit på plats och höra.

/Pelle

Tillbaka
Toppen