• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elgiganten

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Är det någon som vet om Elgiganten säljer gasol fortfarande och priset isf.

Mvh
Pelle
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.651
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Sv: Elgiganten

Kolla även på bilskrotar. Jag fyller mina flaskor på skroten i Hässleholm. Finns en skrot i Visby som säljer billigt. Gäller både flaskor och gasol. Kolla bara så flaskan är kollad de senaste åren.

Inköp i Hässleholm eller Visby verkar lite kostsamt om man, som frågeställaren, bor i Gävle. (Speciellt om man ska ta husbilen med till Gotland.)
 

tony o nette

HBK Medlem
Inlägg
1.488
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17682
Medlemskap
2024
Re: Sv: Elgiganten

Inköp i Hässleholm eller Visby verkar lite kostsamt om man, som frågeställaren, bor i Gävle. (Speciellt om man ska ta husbilen med till Gotland.)

Förslaget var väl att kolla Bilskrotar så jag tycker att svaret var relevant men det är ju inte min tråd.
 

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Sv: Elgiganten

Enligt Elgigantens hemsida: "Propangas finns att tillgå i följande butiker: Arnäsvall, Askim, Avesta, Bollnäs, Borås, Eskilstuna, Halmstad, Hisings Backa, Hudiksvall, Järfälla, Jönköping, Karlstad, Kristianstad, Kungens Kurva, Kungsbacka, Linköping, Luleå, Ludvika, Lyckeby, Motala, Nacka, Norrtälje, Nyköping, Skogås, Skövde, Strängnäs, Sundsvall, Trollhättan, Täby, Uddevalla, Umeå, Uppsala, Valbo, Västerås, Växjö, Ystad, Ödåkra-Väla och Örebro" 3:e bytet gratis.

Hittar dock inget pris.

Hälsningar/Hike
 
S

StorDansk

Guest
Sv: Elgiganten

Förbruker inte mycket gasol, en PC 10 per år cirka, bytte påElgiganten Linköping i oktober, 255:- tog de då,
fick dessutom ett klippkort där jag får tredje flaskan gratis, hoppas det gäller när det blir dax nästa gång
:)
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Elgiganten

Förbruker inte mycket gasol, en PC 10 per år cirka, bytte påElgiganten Linköping i oktober, 255:- tog de då,
fick dessutom ett klippkort där jag får tredje flaskan gratis, hoppas det gäller när det blir dax nästa gång
:)

Så var det oxå i Valbo på Elgiganten ringde dit och fick svaret 445kr vid inbyte gällde nu och inget annat erbjudande, kanske pratade med fel kundmottagare får nog forska vidare och åka dit på plats och höra.

/Pelle
 
Toppen