• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elcykel

F

F.d. 50609

Guest
Sv: Elcykel

Ni menar denna , jo vi köpte våra i höstas, har väl inte blivit mer än kanske 20 mil sedan dess men hittills har dom fungerat väl.
Och då ska tilläggas att jag köper inte en elcykel pga funktionshinder utan för att jag är Lat ! Så då kan vi släppa alla dom följdfrågorna som alltid kommer ...

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    971,1 KB · Visningar: 33
F

F.d. 53358

Guest

bild212.jpg

Jag köpte en damcykel Lifebike i höstas, den är lätt att kliva på och av. En nackdel med framhjulsdrift kom jag underfund med idag. Jag cyklade på en isig väg, då drev framhjulet på och släppte sitt grepp, jag körde inte ikull men nära. priset med frakt var 6995:- och den fungerar väldigt bra. Nu hänger jag med Ritva som kör permobil.

Git & Micke

FD HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
5403
Medlemskap
2022

Hej,

Vi köpte våra elcyklar 2013 och är jättenöjda. Vi fick rådet till att tänka på vad vi skulle ha cyklarna till. Liten hopfällbar är för korta sträckor och de stora (vanliga modell) är för att cykla lite längre. Men allt är en smaksak. De rådde oss även att köpa två damcyklar. Herren fick en damcykel ;) Herren skall inte svinga benet bakåt som det blir med stång i mitten. Kommer inte riktigt ihåg varför.

Lycka till med cykelköpet!

Med vänlig hälsning, Git

Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
113
Medlemskap
2025

I höstas köpte vi två elcyklar på IKEA, toppenbra cyklar, smidiga, snygga, enkla att manövrera och bra placering av batteriet.
Elisabeth

Toppen