• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Efterlysning Laddenhet EVS 15/12 till Dethleffs

• Startad av Startad av F.d. 12742
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 12742

Guest
:mcride:
Hej på er alla, är nybliven medlem i detta forum och har stora förhoppningar på att få nytta av denna enorma kunskapsbank som alla medlemmar besitter, detta p.g.a. att jag är i full färd att renovera en totalt nerkörd husbil.

Jag har efter att ha rotat om i kabelhärvorna efter återställning av instrumentbrädan upptäckt att laddenheten EVS 15/12 till Bord Control 803 saknas helt.

Nu undrar jag om någon har en sådan undanstoppad någonstans eller information om var man kan få tag i just en sådan enhet. Bilen är en Fiat Ducato Dethleffs a532 -90.

Hoppas på svar ...mvh Ivar.

Sv: Efterlysning Laddenhet EVS 15/12 till Dethleffs

Ring och kolla med Autodemontering TT AB i Sjöbo tel. 0416-511 370 dom har skrotat minst en Detleff om man får tro uppgifterna på deras hemsida.
Annars lär det gå att hitta grejor i Tyskland.
/Nisse

Hej Nisse, tack för ditt tips. Ringde direkt men tyvärr var dom sålda som han haft på lager,tack iallafall, får leta vidare .....m.v.h. Ivar

Tack för det Inge, ska ringa imorgon....m.v.h.....Ivar

Tillbaka
Toppen