• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Efterlysning Fiberhusk!!!

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Hej! Är i Spanien och behöver baka och letar efter Fiberhusk för att kunna göra LCHF bröd. Någon som vet vart man hittar det och vad det heter på spanska?

Sv: Efterlysning Fiberhusk!!!

Sitter just nu och tittar på en påse med Fiberhusk och det är Indiskt psylliumfröskal, pulveriserat.

Mejla info@lindroos.net eller www.lindroos.net

Lycka till!

Inger/hianders

Senast redigerad av en moderator:

Hej
Hittar du inget, så har jag en påse om ni har vägarna förbi Marjal:)

Gun

Ser svårt ut. Vi kommer kanske förbi till helgen om vi kan slita oss från Benidorm. Om ni är kvar...

Tackar.

Är du i Benidorm, gör som engelsmännen ta en "fisch and chips med bacon och ägg ) till efterrätt och "skit" i vikten!! Välkommen till S:t Pola så ska vi hålla koll på din diet!!
Kör lungt tills du kommer hit,då blir det väl full gas.
:mcride::twitcy::twitcy:

Tackar. Klart vi kommer. Vi har utsett Bahia som basstation. Men jag ska ner och bo gratis i Cañada först. Vi kommer nog runt den 4-6/11. Jag ska parkera frugan där när jag ska åka på mässa i jobbet till Köln.

Ps! I fisch & chips kan vi bara äta fisch

Hej
Vi är kvar tom 16 dec, Sen drar vi till Mazzaron:D
Så du har tid på dig om du vill baka, Ber dottern ta med några ner 1 nov

Gun

Tillbaka
Toppen