• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Efoy bränslecell, var servar man?

linander

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
19849
Medlemskap
2025
Har en Efoy 140 bränslecell i min Pilote G742. Men just skriker den efter service. Var kan man få
det gjort i mellan-Sverige? Bor i Gävle.

kurtmo

HBK Medlem
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
12092
Medlemskap
2025
Enligt Efoys reklam behövs ingen service.
Vad är fel på den?
Hade en Efoy i vår första husbil. När den krånglade under vår första övervintring 2016 fick jag sända den till fabriken i Tyskland för rep. Det var enkelt tog 3 veckor och kostade 17000. Det blev dyra Ah som den producerade md dyrt bränsle.

F

F.d. 72435

Guest
Hade en Efoy i vår första husbil. När den krånglade under vår första övervintring 2016 fick jag sända den till fabriken i Tyskland för rep. Det var enkelt tog 3 veckor och kostade 17000. Det blev dyra Ah som den producerade md dyrt bränsle.
Aha, reparation. Jag trodde den behövde service (underhåll).

Jack & Eva

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
15760
Medlemskap
2025
Hände mig också!!
Köpte en husbil (Hymer B 774) i Boden, med en sönderfrusen Efoy. Till Tyskland via Kalmar. 22000:-
Det hände 2015. Har haft glädje av båda se'n dess.

Toppen