Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kcr är visst komplativa med importerade bilar. Garantin dock gäller inte eftersom bilarna kan ha gått fler mil än som mätaren visar. Bilarna kan också blivit manipulerade tidigare.
Då har du gjort ett dåligt val! Detta är min personliga åsikt, sedan väljer du naturligtvis efter eget tycke. Vi kör mycket i Alperna o södra Tyskland. Det extra vridmomentet som KCR ger tycker jag är gott att ha.
Hej, om man läser KCR's alla punkter på där garantin inte gäller och allt som skall uppfyllas för att garantin skall gälla, och att man skall bevisa att det är boxen som förorskat skadan m.m. så blir det nästan en löjlig garanti, och man kan undra om man ens kan uppfylla alla krav även om man anstränger sig.
Troligen inte mycket att bry sig om:.
.....
M.v.h. JANKRO.