• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

EasyGo+, stängs

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Vår bil var reggad för nummeravläsning, när vi sedan ringde för att vi behövde bizz för Norge så frågade de bara om det gällde denna bilen, inget annant.

Micke Grönlund

HBK Medlem
Kommun
Nynäshamn
HBK-Nr
38628
Medlemskap
2025
Hej

Åker till Norge på lördag med husbil på 3 850 kg. Har reggat mig på Epass24, men har läst så mycket nu kring att det även funkar med bizzen genom Öresundsbron och beställt en sån.
Någonstans har jag läst att man kan "koppla" dessa två konton, men behöver jag verkligen två?
Det är väl samma funktion och det är två konkurrerande bolag så att jag antingen ska ha den ena eller den andra?

Battling

HBK Medlem
Kommun
Nykvarn
HBK-Nr
805
Medlemskap
2025
Hej
Idag (10/9-2024) fick vi äntligen återbetalningen (Brobizz) in på kontot, 689,98 Kr minus 40 Kr i avgift för utlandsbetalning.

Toppen