• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

E-post leverantör?

Gurli

FD HBK Medlem
Inlägg
101
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
230
Medlemskap
2023
Hej!
Nu har vi sagt upp vårt stationära bredband och tänker klara oss med mobilt i Sverige och utomlands. Våra e-postadresser förvinner med bredbandet och vi behöver råd om någon e-postleverantör som är webmailbaserad och inte hänger ihop med en viss leverantör. För länge sen hade vi en Hotmailadress, men vi fick så mycket spam att vi avslutade det.
Hälsningar Solveig
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: E-post leverantör?

Gmail. Ingen skräppost och gratis lagringsutrymme.
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: E-post leverantör?

Hej Solveig,
vi har också sagt upp vårt fasta bredbandsabonnemang och har istället satsat på mobilt bredband med Net 1 ? Mobilt Bredband ? Sveriges största täckning med turbo 3G som vi numera använder både i husbilen och i bostaden. Det funkar mycket bra i Sverige, Norge och Danmark.
När vi åker ner på kontinenten så tänker vi nyttja 3G.se mobila upplåsta modem och sedan använda oss av betalkort.
Vi använder oss av Google (gmail.com) som funkar mycket bra.
V-backen :wink:
 
Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: E-post leverantör?

Spraymail e skaplig oxo...

Jag har en annan uppfattning när det gäller Spray som är fullständigt nerlusad med reklam och ibland kommer ett stort svart reklamsjok över hela sidan som täcker allt annat och fördröjer den extremt långsamma inloggningen ytterligare.

Dessutom är man tvungen att byta lösenord hela tiden för Spray kommer inte ihåg vad man har bytt deras egna krångliga lösenord till.

Jag förbannar den dag jag började med Sprays webmail!

Jappe
 
Toppen