• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dustbuster

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
I går köpte jag den perfekta presenten till min fru. DUSTBUSTER! Damsugare på 12 V. Normalt skulle jag ha struntat i det och trott att det bara varit skräp, men Black & Decker förpliktar. Dom håller bra kvalité på övriga produkter.

Dustbuster.JPG

Och min fru? Hon blev jätteglad. Nu får hon bort lite skit i hörnen lättare.

Oj! Glömde priset. 599 kr på Clas Olsson

Senast ändrad:
F

F.d. 50101

Guest
Sv: Dustbuster

E" du verkligen säker på att din hustru blev glad ? Jag tror att hon hade uppskattat mer att du sa att ”här har jag köpt en grej så nu tar jag hand om städningen”J
Gull-Britt :msn_wink:

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

E" du verkligen säker på att din hustru blev glad ? Jag tror att hon hade uppskattat mer att du sa att ”här har jag köpt en grej så nu tar jag hand om städningen”J
Gull-Britt :msn_wink:

Jodå! Jag ringde henne från Clas Olsson före jag betalade.

PS! Hon anser att min städkvalité är så fruktansvärt dålig så jag ska hålla mig borta.:):):)

Clapton

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
10179
Medlemskap
2025

Jag och min dotter gjorde exakt samma sak! Köpte samma dammsugare till Husbilen på Clas Ohlson idag och frugan, dvs dotterns mor, blev glad över "uppskattningen" på Mors Dag. Kan hända var för att hon efterlyst en dylik efter våra premiärtur med Hubbe till Kloten över Kristi Flygare. När det lätt att hålla snyggt!
Hittade f ö tipset om denna i en tråd i HBK imorse!!

Claes

Starliner

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
3530
Medlemskap
2025

Blir lite nyfiken på detta; Hur mycket väger en sådan dammsugare? Och vad är det för mått i hopfällt skick? Funkade den till belåtenhet?

Clapton

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
10179
Medlemskap
2025

Liten och nätt i formatet tycker jag. Bra att det är en liten slang som man suger med och håller dammsugaren i den andra, så städningen blir smidig och lätt att komma åt. Det märks att det bara är 12V och kan inte jämföras med sugeffekten hos 230V men ändå ok för att få upp grus och sand och hålla snyggt. Två olika munstycken underlättar.
Kanske skall frugan få göra sitt utlåtande också men jag har iaf provat nu...:spinny:

Claes

Tant Sture

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
2178
Medlemskap
2024

Hej Clapton. En liten fråga bara se citat (premiärtur med Hubbe till Kloten över Kristi Flygare ) Är detta möjligen Malingsbo - Kloten som ni besökte ?

Mvh Tant Sture

Clapton

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
10179
Medlemskap
2025

Hej Tant Sture.
Ja det stämmer. Vi åkte till Malingsbo-Kloten.
Claes

Toppen