KalleiViken
FD HBK Medlem
Ser fram emot nya rapporter/idéer.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ser att träden är några år, men chansar på att ni kan hjälpa mig hitta företaget utanför Mariestad? Har googlat lite men får inte upp ngt användbart tyvärr. Eller om ni vet ngt annat företag som gör liknande reparationer? Mvh TomasIdag såg jag ett resultat på ett duschgolv som lagats. Det var gjort av ett husbilsföretag i Igelstorp, utanför Mariestad. Snyggt gjort. Nu blev också ett duschgolvet halkfritt efter resultatet.
I Igelstorp finns Fritidsservice, som jag har bra erfarenheter av. Tel: 0500-606870. Det ligger på vägen mellan Skövde och Tibro.Ser att träden är några år, men chansar på att ni kan hjälpa mig hitta företaget utanför Mariestad? Har googlat lite men får inte upp ngt användbart tyvärr. Eller om ni vet ngt annat företag som gör liknande reparationer? Mvh Tomas