• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Duschgolv med problem

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Duschgolv med problem

Här kommer en bild från insidan, iofs inget konstigt men silen ligger ovanpå. Innan sätt den i originalskick nere fördjupningen.
Lycka till.
 

Bilagor

  • 2017-09-29 16.14.49.jpg
    2017-09-29 16.14.49.jpg
    1,3 MB · Visningar: 28

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Duschgolv med problem

Det tycker inte jag..
Om någon ställer en fråga;


riskerar denne att faktiskt få ett svar.

Om du läser inlägget riktigt ser du väl att det är skrivet av trådskaparen som ett påstående, det tycker jag inte är svårt att förstå. Jag tycker mig märka att det allt som oftast kommer lite osmakliga och översittarkomentarer i trådarna nu. Det tråkiga är att det är samma personer som utmärker sig varje gång. Även om man känner inombords att man tror sig vara bäst, vet mest och har bäst husbil (inget fel i det, kanske) men är man en klok människa håller man detta för sig själv. Jag tror inte jag är ensam att tycka illa om denna sortens människor det är bara det att jag låter dessa personer få klart för sig vad jag tycker. Det har väl ingen betydelse vilken bil eller utrustning vi har, det är väl lika enkelt att ändå svara på ett hyfsat sätt. Jag vet också att det finns de som tycker det är roligt att skriva denna skit här, men vi är många som inte tycker det hör hemma här. Att använda det "fria ordet" finns det många forum för.
Tack för mig.
 
Senast ändrad:
Toppen