• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inredning duschdörrens gångjärn (glappar) Knaus MAN

roker

HBK Medlem
Inlägg
136
Kommun
Gävle
HBK-Nr
25903
Medlemskap
2024
Hej, Duschdörrens gångjärn glappar på vår Knaus van 650 plus. MAN, vilket får till följd att spegeln ligger tätt mot plastväggen, jag får så att säga lyfta väggen när den skall tillbaka efter dusch, har lagt i mellan självhäftande filt så att inte spegeln belastas, svårt att komma åt själv för att se felet, nu har vi visserligen garanti kvar på bilen men om det är ett återkommande problem så vill vi inte lämna in bilen i onödan, Finns det fler ägare till Knaus VAN som har samma problem ?
Mvh Rolf.
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Hej, Duschdörrens gångjärn glappar på vår Knaus van 650 plus. MAN, vilket får till följd att spegeln ligger tätt mot plastväggen, jag får så att säga lyfta väggen när den skall tillbaka efter dusch, har lagt i mellan självhäftande filt så att inte spegeln belastas, svårt att komma åt själv för att se felet, nu har vi visserligen garanti kvar på bilen men om det är ett återkommande problem så vill vi inte lämna in bilen i onödan, Finns det fler ägare till Knaus VAN som har samma problem ?
Mvh Rolf.
Du har väl en ganska ny bil, så varför greja med detta själv, vänd dej till din återförsäljare av bilen.

//Tommy
 

roker

HBK Medlem
Inlägg
136
Kommun
Gävle
HBK-Nr
25903
Medlemskap
2024
Hej, Ja visst kan jag lämna till garantiärende, men frågan är om det blir snart lika igen, det fungerar trots alt ändå, min undran är om det finns fler som råkat ut för detta eller om jag fått en (måndagsdörr)
//Rolf
 
Toppen