• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dubbel-DIN bilstereo med Bluetooth

Sv: Dubbel-DIN bilstereo med Bluetooth

Har bytt orginalhögtalarna mot JBL GTO 429 105 watt.
Passar perfekt i 4" standard uttaget för högtalare. Små högtalare med mycket fylligt ljud.
Har oxså en flyttbar lösning med mobil/surfplatta + Bose Soundlink med blåtand och som har uppladdningsbara batterier via 230/USB.
Fördelen är att man kan använda den hemma...eller var man vill.

Sorry ser nu att det är en äldre Fiat...andra dimensioner än mina.;)

Bosse

Senast ändrad:

Funderar på att till våren byta ut den gamla Burstner original bilradion Blaupunkt TravelPilot Amasterdam mot en Dubbel-DIN bilstereo med Bluetooth. Har någon erfarenhet av Pioneer AVH-4400BT?
http://www.pioneer.eu/se/products/25/109/281/AVH-4400BT/page.html

Vi har troligen Fiats original högtalare i hytten, någon som kan rekommendera bättre?

Är det Fiat X250 06- så sitter det 6.5" i dörrarna samt diskanter i A stolpen.
AVH-4400BT är en fjolårsmodell som är ersatt av AVH-X5500BT.

Som högtalare kan jag rekommendera DLS RS6N, ska själv installera just dom i våran husbil.

Peter :)

Om du inta har separat radio i bodelen, da måste du ha fjärrkontrol.
Med högtalara över allt kan du reglera ljuden fron center i förahytten till bodelen - snabbt.
Bluetooth på samma sätt.

Tillbaka
Toppen